tisdag 24 februari 2009

"Guess who´s back"

HAHA... Allting var väll rätt lugnt större delen av skoldagen, försov mig najz som mina kära väner med gjort och sen hade jag då så klart inte med mig gymnastik kläder"jag fick stå och förklara för läraren att jag var bollrädd" för vi hade tänkt att åka till brogyllen som har göteborgs godaste semlor pga. att det är fettisdagen idag! Men självklart var det kö ut på gatan så det sket sig... men som tur är finns alltid espresso house som för den delen var nyrenoverad men tro mig det ända förändringen var att det blev trångt. När vi kom dit så tog jag en stor varm choklad "mumsigt värre", Mathilda tog en latte "som bara lite senare skulle spillas ut" Maja en chailatte "men efter som hon är betydligt mer rumsren så var det lugnt" och Fanny tog en Frapino"även hon var rumsren i dag". Men i alla fall så spillde Mathilda ut sin latte och gissa om det inte var på min ljusblå byxor"hahhaahha... det var faktiskt roande, men det ser typ ut som hon har kissat på dom". Så jag fick gå runt med dom i tre timmar najz! Sen så hade vi case... det var meningen att man skulle göra hemtentan men vi satt bara och slöade... jag och mathilda lyssnade på kass musik från albumet "absolute dance move your body!"  när en låt helt plötsligt börjar med "guess who´s back" man kan ju säga att vi hoppade till... sen följde en hysterisk skrattattack... det är inte varje dag men hör en röst säga så högt i sitt öra speciellt inte i en låt! 
Puss!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar