tisdag 21 april 2009

En äppel

Sådär nu kan ni inte klaga "host" nu ligger en äppel uppe på facebook precis som ni ville... ibland är det bra att lyssna på mig när jag säger att det inte är så snygga bilder... men som tröst så kan jag säga att jag kommer byta ut dem med tiden.


Men men... idag när väckarklockan ringde så stängde jag först av den för att somna om, men efter 3 minuters extra sömn vaknar jag igen och tänker nej klockan kan inte ha ringt än det ser fortfarande mörkt ut tur var väll det att jag offrade lite energi för att titta på klockan. 
Sen så hade vi tråååkig engelska , Armina gör den inte särskilt mycket roligare heller. Sen hände en sak som är mycket ovanlig i mitt liv... jag gick på gymnastiken och spelade badminton jippie vad kul det var "host"! Sen så chockades jag igen av att vi stannade i skolan och arbetade i stället för att åka hem jag är så stolt över mig och min två små älsklingar. Sen var det bara att undersöka hela nordstan och konstiga bakgator i väntan på att Lina skulle sluta. Så jag träffade henne och vi planerade inför Valborg... våra föräldrar litar otroligt mycket på oss! 

Men nu är jag trött så jag ska sova... i morgon får mina kära klass kamrater träffa Emma Svärdsby för hon kommer och hälsar på i skolan under hela dagen!
puss... 

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar