fredag 24 april 2009

Fredag

Maja

Mathilda

dagen började med ett nationellt prov i engelska, det gick nog rätt bra i alla fall. Sen var det case och eftersom att jag, maja och mathilda redan var klara så fick vi gå hem kl.13.00 mycket skönt kan jag ju säga! Sen var det då när jag skulle gå på spårvagnen som chauffören säger i högtalaren "se upp för dårarna, dårarna stängs" precis när jag är på väg att krama mathilda, så vi vart typ mosade av dörrarna men vi han in i vagnen innan det händ skrattandes... hela vagnen vände sig om. Utanför dörren ser vi maja hahhaaha.... hon såg helt förstörd ut så vi fick gå av vid nästa hållplats igen och vänta in henne. Där tog vi ett riktigt farväl för helgen haha och nu bär det av till grebbestad för min del så pusss....

1 kommentar:

  1. hahaha ja se upp för dårarna som springer på vagnen, jag tror att han varnade folket där på för att ni gick på. jag kände mig ganska utpekad av dom som stod kvar! you freaks!

    SvaraRadera